Vaikų ir paauglių psichologė – psichoterapeutė

Kamilė Borkovskienė

Po studijų savo profesinį darbą pradėjau ugdymo įstaigoje, kur teko dirbti su įvairius mokymosi, elgesio ir emocinius sunkumus patiriančiais vaikais. Ten supratau, kiek daug galima pasiekti, kai dirbama komandoje ir kai atsakomybę už vaiko gerovę geba prisiimti visi prie jo auginimo ir ugdymo prisidedantys suaugusieji. Kartais tiems suaugusiems prireikia pagalbos geriau suprasti ir atliepti augančio vaiko poreikius, stiprinti ar atkurti sutrikusius tarpusavio ryšius, o vaikams ir paaugliams – saugios vietos ir tik jiems skirto laiko kalbėti apie save žodžiais, piešiniais ar žaidimu.

Išsilavinimas ir kvalifikacija

2023 m. Psichodinaminė vaikų ir paauglių psichoterapija, kvalifikacinis lygis, Vilniaus universitetas
2016 m. Psichodinaminė vaikų ir paauglių psichoterapija, bazinis lygis, Vilniaus universitetas
2008 m. Pedagoginės psichologijos magistro laipsnis, Vilniaus universitetas
2006 m. Psichologijos bakalauro laipsnis, Vilniaus universitetas
•••
2020 m. Saugaus prieraišumo šeimoms programos vedimas, Pal. J. Matulaičio šeimos pagalbos centras.
2018 m. Efektyvios tėvystės įgūdžių vedimo programa, VšĮ Paramos Vaikams centras
2008-2009 m. Autogeninės treniruotės praktinis taikymas, Vilniaus universitetas

Profesinė patirtis

Nuo 2009 m. privati psichologo praktika
Nuo 2019 m. Vilniaus “Ąžuolyno progimnazija”, psichologė
Nuo 2014 m. Lietuvos vaikų ir jaunimo centras, lektorė
2007-2020 m. Vilniaus universiteto Konsultavimų ir mokymų centras, psichologė
2008-2019 m. Vilniaus Naujininkų mokykla, psichologė